Help


Bestellen


Hoe plaats ik een bestelling?

Om uw bestelling te plaatsen bij Windsurfing4you kunt u direct contact opnemen. Via ons contact formulier op de website, een email of via de telefoon. Wij zijn geen standaard webshop, maar houden van persoonlijk contact en een persoonlijk aanbod.

Zie het kopje “Neem contact op” onderaan deze pagina.

Tips voor een snellere afhandeling van uw bestelling

Voor een snelle afhandeling van uw bestelling of vraag is het van belang om zo concreet mogelijk te zijn. Zorg ervoor dat de bestelling in ieder geval voorzien is van de volgende punten:

  1. Naam van het product
  2. Product typering (volume / m2 / RDM / SDM / etc.)
  3. Te bestellen aantal (stuks / strekkende meters / etc.)
  4. Kleur

Zie het kopje “Neem contact op” onderaan deze pagina.

Mijn product voldoet niet, kan ik het retourneren?

Als het via Windsurfing4you.nl aangeschafte product niet bevalt, neem dan even contact op. We gaan dan samen op zoek naar een oplossing.

Zie het kopje “Neem contact op” onderaan deze pagina.

Reparatie


Hoe bied ik mijn board, zeil of vin aan ter reparatie?

Is je board, zeil of vin beschadigd geraakt? Geen probleem. Grote kans dat wij dit kunnen repareren met meer dan 25 jaar ervaring in het vak. Neem contact op via het contact formulier, email of telefoon om in overleg een afspraak te maken.

Zie het kopje “Neem contact op” onderaan deze pagina.

Mijn board is stuk, maar ik wil graag eerst een prijsindicatie

Is je board beschadigd, maar wil je van te voren een indicatie van de kosten? Stuur ons een email met een duidelijke foto van de beschadiging. In de meeste gevallen kunnen wij al snel een indicatie van de kosten afgeven.

Zie het kopje “Neem contact op” onderaan deze pagina.

Hoe lang duurt de reparatie en wanneer kan ik weer het water op?

Wij snappen dat je als windsurfer of golfsurfer het liefst geen windrijke dagen of dagen met mooie golven wilt missen. Wij doen er alles aan om de reparatie zo spoedig mogelijk af te ronden. Uiteraard houden wij bij dit proces rekening met de kwaliteit van de reparatie. Toch proberen wij altijd een oplossing te bieden in het geval je beschadigde materiaal nog niet volledig gerepareerd en weer klaar voor gebruik is. Vraag naar de mogelijkheden.

Zie het kopje “Neem contact op” onderaan deze pagina.

Ik wil een aanpassing aan mijn board of vin, kan ik hiermee terecht?

Iedere surfer heeft zijn eigen vaarstijl of behoeftes. Zou je graag een aanpassing zien aan je board of aan je vin? Wij denken graag met de klant mee.

Zie het kopje “Neem contact op” onderaan deze pagina.

Garantie


Heb ik garantie op mijn board gekocht bij Windsurfing4you.nl?

Wij geven niet alleen garantie op nieuwe boards, maar ook op al onze gebruikte boards (in geval van verborgen gebreken).

Zie het kopje “Neem contact op” onderaan deze pagina.